joi, 2 aprilie 2009

My first blog entry...


M-am tot gandit de ceva timp daca sa-mi fac sau nu un blog al meu intr-o zi, un loc unde pot sa ma descarc, sa-mi afisez ideile si totusi sa-mi pastrez anonimitatea... And i guess today was the day... I'm not so much of a writer, or at least i don't think i am. Imi place sa experimentez tot felul de lucruri. Sa cochetez cu fotografia, cu arta... Mi-as fi dorit sa dau la actorie. Totusi, superficialitatea sau, nu stiu, lejeritatea care ma caracterizeaza (din pacate) m-a facut sa renunt la ideea asta imediat cum am vazut care sunt probele si cand am realizat cat de mult ar trebui sa ma straduiesc... Asta e un lucru rau si sper sa ma schimb... Oricum, pot afirma cu o foarte mare convingere ca nu mai sunt aceeasi care eram acum, let's say, 2 ani... Multe s-au schimbat, multe in rau, putine in bine... 

Ok, i guess that's enough for this entry. Pentru ca devin melancolica si nu-i bine.

Sper sa-mi prinda bine ca mi-am creat blogul asta...

Take care!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu